ماهواره موجب تغییر سبک زندگی نیمی از جمعیت کشور شده است
 
سبک زندگی اسلامی
 
 

صدیقه نصراللهی ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه‌های متولی برای بهبود سبک زندگی در کشور،‌ اظهار داشت: رواج استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور موجب شده تا سبک زندگی نیمی از جمعیت کشور بر اساس سبک اسلامی ـ ایرانی نباشد.
استاد حوزه علمیه کوثر در ادامه افزود:‌ قصه‌گویان فرامرزی سعی در تغییر سبک زندگی جوامع دارند و به منظور تحقق اهداف خود، مطابق با امیال نفسانی انسان‌ها قصه‌گویی می‌کنند و آنها را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به نمایش می‌گذارند.
وی بیان داشت: باید معارف دینی در قالب‌های قصه‌گویی گنجانده و به کودکان و نوجوانان کشور عرضه شود تا در نهایت موجب بهبود سبک زندگی در کشور شود.
نصراللهی در ادامه ابراز داشت:‌ برداشت از جریان‌های ماهواره‌ای و اینترنتی برخاسته از ‌آموزه‌های دینی نیست.
این استاد حوزه علمیه، فراگیری استفاده از لوازم آرایشی میان دختران جوان را یکی از نمونه‌های بارز تغییر سبک زندگی در جامعه عنوان کرد.
به گفته وی،‌ الگوبرداری جوانان از فرهنگ جوامع غربی بسیار مشهود است.
نصراللهی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی متولی، دغدغه‌ای برای بهبود سبک زندگی در کشور ندارند،‌ اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی پیش از این برنامه‌های جامعی را به منظور جلوگیری از حرکت جامعه به سمت بهره‌گیری از فرهنگ غرب پیش‌بینی می‌کردند.
وی متذکر شد: بهبود سبک زندگی در ابتدا باید در زندگی نخبه‌ها ایجاد شود تا عوام جامعه از این موضوع،‌ تأثیر بپذیرند.
استاد حوزه علمیه در پایان با تذکر نسبت به ضرورت تربیت و پرورش دینی نسل جوان، گفت: در این زمینه باید سعی شود آموزه‌های دینی با محبت به جوانان آموزش داده شود.
________________
فارس



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت15:23---22 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم ،وبلاگ بسیار زیبا و دلنشینی داری ،مطالبت هم بسیار خوب و آموزنده ست ،انشاءالله روز به روز پیشرفت کنی و شمارادر اوج موفقیت و سربلندی ببینم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 2:46 :: توسط : عاطفه خلیلی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید وبلاگ سبک زندگی اسلامی ، اقدامی کوچک در راه تحقق هویت واقعی ما ایرانیان مسلمان است . هویتی که ما را از دیگران جدا کند و با اتکاء به آن به خود ببالیم و تاثیر گذار باشیم .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبک زندگی اسلامی و آدرس islamiclife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 11769
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1